söndag 14 november 2010

vår trappa


Ända sen vi flyttade in i huset i mitten av maj har jag stört mig på vår fula trappa! Så för ca. 1 månad sedan tog vi tag i den och började måla.... 3 gånger fick vi måla! kan bara säga stort TACK till mamma och Niklas som hjälpte till. hade det inte varit för dom hade vi nog fortfarande målat ;)
Här kommer i alla fall lite bilder på resultatet.

FÖRE                       EFTER





 
Mattan är givetvis från mitt jobb, Golvabia :)
är någon intresserad så heter mattan royal contract och färgen är antrazit uni.

 




Jag är suuupernöjd med resultatet:)
Vad tycker nI?

6 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut!
    Vilken förvandling :)

    /helena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Trappen blev ju jätte fin! Tänk vad lite vit för kan göra :D

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, lite färg gör verkligen mycket! jag har målat några möbler vita och de blev som nya :)

    SvaraRadera
  4. klar förbättring...
    blev jättefint ..

    SvaraRadera
  5. Trappan är jätte fin och som resten av huset blivit sen ni började renovera! Kramis

    SvaraRadera