söndag 9 januari 2011

julklappar

Idag tänkte jag att jag ska visa er några av våra FINA julklappar vi fick :)



En sån här dammsugare fick vi! det var verkligen välbehövligt eftersom den andra dammsugaren hade gjort sitt...och den här är sååå himla bra!!!







Den är skänken fick vi också. har vi placerat i vardagsrummet :)











Sen fick vi även en sån här liten dammsugare, perfekt att dammsuga upp alla smulor som blir när Isak har ätit. det blir ju inte att man drar fram den "stora"...









Till våren får den här regnmätaren ta plats i trädgården :)
Pappa säljer sådana här regnmätaren och mycket mer. Gå gärna in och kika på hans hemsida www.dkhandelsab.se.





Nu har jag slängt ut julen och lite nya lampor har fått ta plats här hemma. Även en cd spelare har kommit upp i vardagsrummet. Isak älskar att dansa och lyssna på musik.
Jag ska visa er bilder på alltihop imorgon :)


3 kommentarer:

  1. Jag är jättesugen på att köpa en sådan liten dammsugare. Istället för att dra fram den stora vore det smidigt med en lite mindre :)

    SvaraRadera
  2. Den dammsugaren köpte vi i våras den stora. AS bra! Så tyst med och toppen att man kan variera sugen beroende på underlag.

    Tack för senast med;)

    Skänken blev verkligen kanon där i fin rummet!

    Hoppas ni haft en bra helg!
    Kram kram
    http://fridajohanssonsblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Köp en sån Sandra! den är kanon :)


    tack själv Frida ;)

    SvaraRadera