torsdag 2 februari 2012

renovering av pianopall

Min pianopall har länge behövt en liten renovering så nu när jag har lite tid över tyckte jag att det var dags! :)
Var på Ikea i lördags och köpte lite tyg sen fixade Niklas en ny plywoodskiva. Tack! (skönt att slippa sitta i ett hål) haha!!
Sen sprayade jag den svart!

Här kommer en före och efterbild :)




Vad tycker ni?
Nu ska jag bara fixa färg och måla pianot också! det ska bli svart:))


Mina krukor i fönstret i vardagsrummet har en förmåga att hamna på golvet...så förra veckan åkte jag och Isak till Gro & Fägring i Gislaved. Jag tyckte dom hade väldigt mycket fint. Hittade dom här krukorna för 129:-/st. Såg ungefär lika stora fast fyrkantiga i Jkp och där kostade dom 499:-/st!!!



Och än har inte bebisen velat komma ut. Jag kan förstå den så jäkla kallt som det är!! Men jag är trött på att vara tjock och alla förvärkar på nätterna. Så du får gärna komma nu! :)

/Lisa

1 kommentar:

  1. Jättefin den blev! sånt tyg har vi på våra köksstolar, läckert :)


    Kom ut nu lilla bebis så vi får gosa med dig, tror nog allt på en liten tjej va? :)

    PUSS O KRAM

    SvaraRadera