onsdag 25 januari 2012

onsdag

Isak är på dagis och jag är själv hemma. Det känns verkligen lyxigt att få såhär mycket egentid:)

Igår medans han var på dagis passade jag på att baka ytterligare några kakor så nu är frysen full! så välkommen på fika;)
Sen städade jag hela huset...men ingen bebis som ville titta ut för det;) det är ju trots allt två veckor till bf så det är ju inget man kan begära!

Det var ju så fint väder igår så när jag hämtade Isak vid två tänkte jag att vi kunde vara ute och åka lite snowracer men det tyckte minsann inte Isak...NEJ, sa han och slog på snowracern...så vi gick in och myste istället, det hade inte den trötta mamman något emot;)

Idag på fm var jag nere på Contur och klippte mig sen ikväll ska vi till mamma och hon ska färga mitt hår. Blek och tjock som man är så är det skönt att i alla fall ha fräscht hår :)

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar