lördag 27 november 2010

julmys!

Nu har jag fixat lite advent/julstämning i huset :)

Jag har ju inte visat er vårt "finrum" men innan så gick allt i limegrönt. Nu har jag bytt ut det mot rött såklart :)
Här kommer lite bilder :)










 "Finrummet" är väl ett av dom rum som vi inte är riktigt klara med än...lite tavlor och någon lampa saknas fortfarande...får se när man hittar det rätta! :)


Även i köket har jag pysslat lite...

Den här fina lilla ljuslyktan hittade jag i Ullared!







Även den är fyndade jag i Ullared.
Jag kände att det var lite tomt över stolen i hallen så där fick den ta plats!



Vi har fortfarande inte fått upp några lister i lilla rummet men jag har börjat inreda lite ändå ;)



Den här bara älskar jag, den hänger i fönstret i lilla rummet



och äntligen har jag hittat en plats för det här väggordet. inne i lilla rummet :)


1 kommentar:

  1. Hej Lisa!

    Vilken finfin blogg du har :) och riktigt juligt och härligt ni har det!
    Visst är det roligt att renovera? Tar sin lilla tid bara... men det är väl det som är lite av charmen med det hela! Kanonfint ni gjort det!

    Kram Mia

    SvaraRadera