onsdag 21 september 2011

pyssel!

Den senaste veckan har jag typ bott nere i källan ;) Varje ledig stund har jag ägnat åt att måla och nu är det äntligen nästan helt klart. Vi ska bara sätta dit dom sista golvlisterna imorgon!
Och vilket lyft det blev!
För er som inte vet så är det som en liten hall mellan vår gillestuga och ett rum till. Från hallen kan man även gå in i tvättstugan och in i ett förråd....
Innan var det gult och fult med bruna dörrar, ännu brunare lister och rött betonggolv! låter underbart va?? haha!! och sen stod där en gammal frysbox...
Frysboxen fick flytta in i pannrummet! sen målade jag om taket (vitt såklart), väggarna fick bli grå, dörrar och lister vita och en antrazitfärgad matta på golvet! Jag är verkligen supernöjd!

Så ikväll har jag dammat av mitt akvarium som har fått stå i garderoben i flera år pga platsbrist.
Det fick ta plats i hallen, likaså en blomma...sen får vi se vad det blir mer!

Imorgon är det planeringsdag på dagis så då ska nog jag och Isak passa på att åka till djuraffären och köpa fiskar. hoppas Isak gillar dom :)

När jag hinner (orkar) ska jag ladda upp någon bild :)


Nu har jag även kommit halvvägs i graviditeten och bebisen kör träningspass varje dag! Det blir nog en livlig liten krabat, precis som sin storebror :)


Trevlig kväll.
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar