söndag 8 januari 2012

en liten uppdatering kanske?

Jul firades med familj och släkt och vi fick så mycket bra saker...bl.a fick jag en hushållsassistent, symaskin, kastruller, smycke, presentkort. nu längtar jag efter att bli smal igen och kunna shoppa nya kläder ;)

Nyår firades med underbara vänner hos Malin och Pierre. Emma hade fixat kräftsoppa till förrätt, Malin fläskfilé och potatisgratäng och jag cheesecake till efterrätt! Supersmarrigt alltihopa!! :)

Denna veckan var en kortvecka för mig. Jobbade måndag och tisdag sen har jag varit ledig. Jag och Isak städade ut julen i onsdags...han var väldigt hjälpsam med alla kulor och granen + dammsugningen av alla barr ;)

I fredags kväll var vi hos Emma och Erik...där bjöds det på tacos:) trevlig kväll!!

Och igår lämnade vi Isak hos mamma och Niklas och åkte till Jönköping. Vi var och såg New year's eve på bio, den var väl sådär bra! Sen var vi och åt på åtta glas. Jag kommer inte ihåg när vi var på bio senast så det var väldigt mysigt! Sen var det inte helt fel att få sova till tio idag :))

Och nu är det bara 4 veckor kvar till BF...allt är fixat här hemma så nu är du mer än välkommen. Vi är väldigt nyfikna på vem du är :)

/Lisa

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt bra jul och nyår!

    Bra att du har lilla Isak som hjälper till med att städa ut julen ;) själv fick jag göra det helt ensam :D haha

    Mysigt med bio, vi tog de lugnt i helgen var rätt sega i lördags så de blev mat hos Johans föräldrar o film bara.
    Ja tänk nu snart kommer våra bebisar ;) hihi
    Du kommer säkert få innan mig iaf ;)

    Puss orkam

    SvaraRadera